neděle 12. června 2022

AGCW VHF CW podruhé

Byl jsem opět rozhodnut vyrazit na kopec. Po upršených dnech bylo nádherné počasí, takže nebylo překážek. Dopoledne jsem naházel všechno do auta a po obědě vyrazil na Holý vrch. Tentokrát nic nebránilo výjezdu až nahoru. Při březnovém AGCW VHF CW Contestu ležel na posledním stoupání ještě sníh.  Postaveno jsem měl asi 3/4 hodiny před začátkem, Poslouchal jsem pásmo, popíjel pivo, abych doplnil tekutiny vypocené při stavbě.
Závod jsem začal  na čas spojením s DK050BN - tentokrát to šlo na rozdíl od březnového závodu snadno. Spojení ani tentokrát nepřibývala nijak závratným tempem. Měl jsem trochu optimističtější představy. Na rozdíl od jarního závodu mi tentokrát vadila blízká kilowatová stanice, takže jsem se segmentu kolem 144.060 musel vyhýbat.
Jel jsem především S&P, na výzvu  víceméně nevolal nikdo. Stanici DL2OM jsem vícekrát slyšel, vícekrát volal, ale bez úspěchu. 
Ale výsledek je přece jen lepší než na jaře. Celkem 16 QSO za cca 6600 bodů, což dává slušný průměr cca 420 km/QSO. Patnáct minut před koncem závodu potěšil "snadný" ODX s HB9CLN.



Žádné komentáře:

Okomentovat