neděle 6. března 2022

Místo 1. subregionálu SOTA výšlap

Ještě před týdnem předpověď počasí slibovala sice mrazivý, ale slunečný víkend, což by účast na 1.subregionálu aspoň na 6-ti hodinovou etapu někde z kopce umožňovalo. Člověk sice při stavbě promrzne, ale pokud svítí, v autě je potom teplo.  Ale nakonec to bylo trochu jinak. V pátek se zatáhlo a začalo sněžit, takže jsem zvolil záložní variantu.  První subregionál vypustím, čas využiju na práce, které jsou ve skluzu. A  případně alespoň v neděli vyrazím na některou SOTU. Za odměnu ...
V sobotu dopoledne pořád poletoval sníh, takže rozhodnutí bylo asi správné. Navečer se začalo vyjasňovat, což mě zlehka zviklalo. Ale vzhledem k tomu, že nic nebylo připraveno a balení narychlo je vždy riskantní, zůstalo u plánu B.
Nedělní ráno bylo mrazivé a úplně jasné. Na řadu přišla SOTA  Průklesy (OK-ZL-010). Už podruhé jsem ji zdolával z Nedašova. V horních partiích byla vrstva přemrzlého sněhu. Při samotné aktivaci mě hodně zlobil klíč. Opakovaně jsem opravoval kabel k němu. Kdysi jsem zkoušel i dotykovou pastičku s AT42QT1011, což taky nebylo stoprocentní. Musím tento problém s konečnou platností vyřešit, aby se neopakovala ostuda na pásmu...
Na dvoumetr se hodlám podívat za čtrnáct dní při AGCW VHF Contestu. Je prima, že je telegrafní a předpokládám, že na pásmu nebude takový bugr, jako při subregionálech ...



 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat