neděle 31. ledna 2021

Konečně to přišlo...  SOTA Makyta (OK-ZL-004) 

Po včerejším dešti se večer  přesně podle předpovědi rosničkářů ochladilo. Břečka před domem zmrzla a tak jsem ještě večer nechal nabíjet akumulátor. Vstával jsem ještě za šera, venku mrzlo, bylo krásné svěží ráno s příslibem slunečného dne.  Zatopil jsem, posnídal voňavý ovar od Hrušků z Liptálu a po rychlém sbalení vyrazil konečně na ryzí zimní SOTu. 
Na Makytu je přístup z několika stran. Úplně poprvé jsem tam vyrazil z domácího QTH na kole s Pavlem, OK2DM. Jeli jsme po strategické cestě ze Zděchova po vrstevnici až pod samotný vrchol. V křoví jsme nechali kola  a cesta-necesta jsme se vyškrábali na vrchol. Pak jsem několikrát "dobýval" Makytu z jižní strany - autem přes Valašskou Senici k Antariku  na Mikulínův vrch. Odtud je to až na prudké stoupání těsně před vrcholem krásná pohodová procházka. 
Tentokrát jsem volil severní cestu - autem jsem dojel na točnu v Kychové. Stoupal jsem po lesní cestě na vrchol. V údolí bylo tak 10 cm sněhu. S nadmořskou výškou sníh přibýval, stoupání bylo náročné.   

Ale nahoře  -  hotová pohádka!





 


Aktivace proběhla hladce, tentokrát jsem rozdal body i na 30m.  

73!

Žádné komentáře:

Okomentovat