neděle 22. listopadu 2020

Retro

Tak jsem dělal jenom takovou mírnou debordelizaci v garáži. Byla by potřeba mnohem důkladnější "probírka", ale to by zabralo hodně času. Někdy ale musím zase po kousku pokračovat.

Nicméně jsem narazil na tyto "relikvie":


V OL deníku jsem měl založenou  originální pozvánku na OL setkání v Náměšti na Hané v roce 1984! Vzpomínám si, že jsem se zúčastnil, ale už si toho teda moc nepamatuju.  Jen vím, že se tam hrála nějaká šílená noční hra.
Noční hra se hrála i na OL setkání v Říčanech - asi o rok dřív(?). Na tu mě ale Pavel OK2DM (ex OL7BEH, ex OK2PKX) nedokázal vzbudit poté, co jsem si šel před ní krátce odpočinout...

A mimo jiné jsem narazil ještě na fotky z PD 1990. Byl jsem tehdy na vojně v Plzni a na polňák mě vytáhl Franta, OK1PGS:







No a toto už je současnost. Včera se za pomoci synů, ženy a Pavla, OK2DM, podařilo zvýšit stávající dvanáctimetrový stožár o dalších 6 metrů.  Natáhl jsem taky pár dalších zemních radiálů. V příštím týdnu se mně podaří doufám pověsit nahotovo zářič a anténu doladit tak, abych ji během CQ WW mohl testnout ...



 






  

Žádné komentáře:

Okomentovat