neděle 14. července 2019


Rodinná (& SOTA) dovolená

Když jsou už v podstatě dospělí (i když stále studující) synové ochotni jet alespoň na pár dní "na dovolenou" s rodiči, neměla by se taková příležitost propást.  Ovšem při mnohých aktivitách se vhodný termín hledá dost obtížně - letos to hold padlo na termín těsně před Polním dnem. Společně s další komplikací to znamenalo, že jsem účast na Polním dni musel nakonec úplně vzdát.
Další otazník byl  - kam?  Při minuloroční krátké účasti na SRH se nám zalíbila Šumava a když mně Jiří, OK2BDF (tnx!) dal tip na ubytování v turistické ubytovně na Jeleních Vrších - bylo rozhodnuto.

Každý den jsme dělali výlety, já měl na zádech "SOTA batoh", takže jsem každou příležitost využil k aktivaci. Počasí vyšlo nad očekávání. Během pěti dní  nespadla ani kapka, rána byla svěží a odpoledne bylo horko. Takže jsme se jeden den po "zdolání" Medvědí stezky z Jeleních Vrchů do Nové Pece koupali ve Vltavě.

near Plechý (OK-JC001)


Plechý (OK-JC001)

Boubín (OK-JC002)


Hvozd (OK-JC026)
Hvozd (OK-JC026)

Hvozd (OK-JC026)




V den odjezdu jsem po rozednění vyrazil na Hvozd (OK-JC026), který je z Jeleních Vrchů - "co by kamenem dohodil".  Dá se říct, že na této aktivaci je zřejmé, proč mám tak rád "sotování".  Na tento kopec nevede značená cesta, za normálních okolností by mě ani nenapadlo tam jít - a přesto je tam tak nádherně...
Díky brzké hodině byla ale aktivace obtížná, protože lovci patrně ještě spali.

Á propos - na polňák bych zase musel volit nějakou  provizorní kótu.  Po 4 měsících od první mailové komunikace a 2 měsících od zaslání písemné žádosti mě CHKO Beskydy dopisem v obálce s pruhem informovalo, že zahajuje řízení ohledně mé žádosti.... 







Žádné komentáře:

Okomentovat