neděle 1. prosince 2019

SOTA Klášťov  (OK-ZL/015)




Už během týdne předpověď počasí slibovala prudké ochlazení a na víkend i sluníčko. Těšil jsem se, že se konečně vypravím na "zimní" SOTu.
V sobotu jsem se účastnil stužkovacího plesu vsetínského Gymnázia, kde bude mladší syn na jaře maturovat. Nemám  příliš v oblibě tyto akce. Jednou z mála výhod je, že se tam člověk potká se známýma, které třeba  dlouho neviděl. Mezi jinými to tentokrát byl i Milan, OK2BCF. Takže jsme krátce během plesu prodiskutovali i naše SOTA snažení.
Vzhledem k tomu, že mně byl pro tento večer "přisouzen volant" (nijak mi to nevadilo), neztratil jsem "image"a ráno za svítání jsem byl schopen vstát  a brzy vyrazit na blízkou SOTu Klášťov.
Jaký to byl rozdíl - večer přelidněný hlučný kulturák a za pár hodin prosluněný namrzlý les bez jediného živáčka. 
Klášťov je  tak trochu záhadný vrch.  Opakované archeologické výzkumy potvrdily, že tam bylo velké hradisko. A tak si člověk vždycky klade otázku, jak tam ti naši dávní předci mohli žít, jak to tam asi vypadalo.  No, určitě to neměli  snadné - do blízkých Vizovic si do Penny na rohlíky  ani k Jelínkovi na něco ostřejšího skočit nemohli...  hi.









Žádné komentáře:

Okomentovat