neděle 4. listopadu 2018

Marconi Memorial Contest 2018

Vždy na přelomu října a listopadu s napětím sleduju počasí. To má zásadní vliv na to, jak "příjemný" bude A1 Contest. Pokud už přimrzá nebo hodně prší, je to o vůli. Letos to vypadalo víc než nadějně, pak se ale pokazil výhled na sobotu, což se potvrdilo ranním deštěm a zatraceně nízkou oblačností. Navíc mně pořád nějak schází čas a mnohé plánované povinnosti se dostávají do skluzu. Takže jsem se rozhodl, že sobotu obětuju a na kopec vyrazím až v neděli ráno.
Tak se také stalo. Sbalil jsem do auta vše v sobotu večer a  v neděli jsem lehce po šesté (po vydatné snídani) vyrazil směr Pulčín.  Mlha v údolí by se dala krájet , ale na cestě vzhůru se začalo projasňovat, takže na kopci nebylo po mlze ani památky.


Stavba probíhala bez problémů, takže o půl osmé už jsem se "proháněl" po pásmu.

Medvěd, který se tu v okolí momentálně vyskytuje, mě nenavštívil, zato mě brzy po začátku na okno zaklepal příslušník stráže CHKO. Chtěl vidět povolení ke vjezdu. Nikdy mě nenapadlo, že bych něco takového potřeboval. Nikde žádná značka zákazu vjezdu. Bylo mně vysvětleno, že v CHKO můžu na zpevněné cesty, ale z těch nesmím sjet...  V první chvíli to vypadalo na pokutu s tím, že to musím okamžitě zabalit a odjet. Vzhledem k tomu, že pán ještě pamatoval, kdy na tuto kótu jezdila kolektivka OK2KVS, nakonec se přece jen našel kompromis. Takže jsem na kótě mohl zůstat do konce závodu.  Pokud se ovšem chci vyhnout pokutám včetně mravoučných monologů, budu muset pro příští sezónu hledat jinou kótu nebo zkusit vyřídit povolení ke vjezdu.

 Nakonec jsem byl tedy rád, že nemusím končit a tak jsem si v nádherném a teplém počasí hodlal závod náležitě užít. Takže jsem rezignoval na množství QSO a vůbec jsem (s jednou vyjímkou) nejel na výzvu ( co taky s 20W do jedné směrovky - hi  ).  Jel jsem provozem S&P a snažil jsem se vyhledávat vzdálenější stanice. Velmi mě to bavilo, skončil jsem až úderem 14.00 UTC.

Teď musím zpracovat ručně psaný deník do počítačové podoby. Předběžně to vypadá na cca necelých 30000 bodů/ 92 QSO, ODX DK0BN (743 km).



Díky všem za spojení. Doufám, že se mně na příští sezonu podaří realizovat alespoň něco z plánovaných vylepšení ...

73!

Žádné komentáře:

Okomentovat